2014年7月29日 星期二

大鄉里去食一蘭拉麵

某天晚上,大老爺話要試下銅鑼灣既一蘭拉麵,佢個理由唔係話人地食過話好味,而係話呢間野咁出名,比人知道自己住港島區但未試過會好魚,我真係比佢激死,想食咪想食lor,洗咩比個咁既理由,其實我都唔係咁專制姐。

一蘭拉麵雖然係廿四小時營業,但係因為實在太多人排隊 (條隊由店內伸展到店內,所以我一直都未有光顧。

 
店內有個屏幕顯示入坐情況,以便待應安排坐位,超過兩個人想坐埋一齊,真係有少少難度。 

 係走廊等位時,竊看到裡面的食客,排排坐係度食野,由於係第一次光顧,我覺得好奇怪,點解唔係四方枱同埋卡位既?

終於有位了,入到去裡面,個感覺好奇怪,店內坐位的設計係一人一格,而每一格都會用板分隔開,所以私隱道都幾高,你食野既時候係望唔到你隔離位的。

呢個格局,我覺得似 1) 自修室   2) 探監 (只係欠左個電話,同埋中間冇左塊玻璃)


 

這是自助落單專用表格,同係日本食拉面的非常相似,可以選擇湯的濃度、油膩度、面的軟硬度配料等,填好落單表再按枱頭的鐘便會有待應來處理。

 待應把食物端上後,便會把前面的竹簾放下來,讓食客們慢慢品嚐。

我今次點的拉面詳情:
湯濃度:濃味
油膩度:極油膩
香蒜:1份
葱:青葱
义燒:有
秘制醬汁:5倍
面的硬度:普通
配料:紫菜及半熟鹽煮疍

 配料不多,志在湯底。

話咁快就食左半碗了,半熟鹽煮疍係整隻上的,我自己界開左,見到裡面真係半生熟的糖心疍。

食晒了,見到個碗底有日文及漢字,咩最高 喜,唔知點解。

佢地只係收Cash,每碗拉面最Basic係89蚊另收10%服務費,係銅鑼灣食野黎講,話平唔平,話貴唔貴咁啦,因為而家出去食個拉面都要幾十蚊。


沒有留言:

張貼留言