2015年4月8日 星期三

懷孕心路歷程: 04. 照結構,好緊張呀

21/3/2015
成個月冇見過小寶貝了,終於20週了,今次去私家醫生照結構,既緊張,又興奮。

醫生問我點解唔照左政府先,我笑笑口話:「我信你多d麻!」

懷孕期間,我身體變弱了,唔係感冒,就氣管敏感,今次仲腸胃炎tim。

今次照BB, 見到佢長大左好多,而且活躍左好多,成日郁手郁腳咁,唔怪得動胎感動強左咁多。

醫生檢查左BB心臟、四肢、嘴巴、脊椎等,大致上冇問題,2月照超聲波果陣,由於BB夾埋左隻腳,所以睇唔到佢係仔定係女。今次佢終於大方咁比我地睇,係BB女黎。

醫生開左止疴止嘔藥我,而護士送我兩罐1號仔奶粉,還有一份我睇唔明既report及BB 3D相一張。


BB好中意把雙手放係面前,呢張相佢張開左個口。


25/3/2015
今日照結構係政府醫院安排的,本來見私家醫生照左冇事,就唔想返東區醫院照,但係都係照多次穩陣d。

等左大約一個鐘,終於到我照了,今次安排左一位男醫生幫我照超聲波的。想不到政府照結構比私家還要仔細,醫生檢查左BB心臟、腦袋、臉頰、腎臟、四肢、血管、脊椎、還量度了BB頭部及肚的大小,政府醫生告訴我BB係女仔,同私家醫生一致。最後,醫生給我到診紙、懷孕證明,預產期為08/03/2015。


老公替超聲波相畫上輔助線,咁樣清楚好多

沒有留言:

張貼留言