2014年7月26日 星期六

馬拉松開倉:Jeremy Scott x adidas “Silver Bear”

喜歡Casual + Sporty Wear的大老爺最喜歡去Marathon開倉, 每次去馬拉松開倉,我地都係主打買波鞋同埋波衫,今次真係好彩,大老爺唔係點洗OT,也許是因為我不斷說引誘佢的話,叫佢最好第一二日去開倉,因為遲左去D正野會比人買晒。哈哈,今次佢真係乖乖地陪左我行第一同第二日。


今次我地買左5對波鞋,3件波衫及2條波褲
24/7: 3對New Balance波鞋 (大老爺)
24/7: 1對 New Balance波鞋 (奈奈子)
25/7:1對Adidas熊仔波鞋 (奈奈子)
24/7:3件波衫 (大老爺)
25/7:2條波褲 (大老爺)

大老爺喜歡鮮色的顏色

呢對螢光橙色都係大老爺既

大老爺話呢款鞋又輕又舒服,所以要買多幾對

呢對螢光粉紅係我既


我地去收銀處比錢時,個職員竟然認得我地,問我地尋日咪買左好多鞋lor,今日又買?佢話好記得大老爺要左幾對46.5號的New Balance


呢對Jeremy Scott x adidas “Silver Bear”波鞋係2013年11月既產品,大老爺一見到佢就話呢對鞋岩我,咁我咪問個Promoter攞比我睇囉,點知原來呢對係男裝鞋。吓?我即時O咀兼滴汗,呢對咁kawaii既熊仔鞋竟然係男裝?唔怪得出左都唔夠一年就要放黎開倉賣la。

我問promoter攞左對最細szie的來試,係男裝最細size,有少少鬆,但係唔怕,因為波鞋著大對d先舒服,加上呢對鞋有少少短boot feel,所以買呢個都岩著的。

雖然係岩著,但係我都係有少少猶豫,因為我覺得買對New Balance會實際d,但係大老爺話對熊仔鞋75% off真係好抵,如果正價佢都唔會考慮,又話呢對熊仔鞋唔係人人都carry得到,叫我襯後生快D著,到老左想著都唔敢。我比佢呢句說話聊起左條癮,佢意思係唔係讚我後生可以著呢D咁得意既熊仔鞋呢?

呢對鞋有金色同埋銀色兩個色,金色比較接近棕熊的顏色,但係近睇會好怪,都係銀色自然d,同埋會易d襯衫,所以決定要銀色。

呢對鞋既質地唔係毛毛的,而係好以聖誕裝飾品咁,表面有少少吉吉地的,熊仔頭的兩旁仲有兩隻熊仔手,真係好得意。

忍唔住,再影多張close up先

究竟呢對係鞋定係公仔黎架?

黎返張側面先

大老爺話想買埋金色果對,佢話就算唔著,放係度都好靚喎

個鞋盒真係寫住係男裝鞋,但係其實有冇男人敢著出街呢?


沒有留言:

張貼留言