2015年2月27日 星期五

懷孕心路歷程:01. Bingo篇




睇神醫睇左兩個cycle, 第一個cycle紅d冇變深粗,我都plan左要睇返一年半載,好好調理一番才會見效。進入第二個cycle, 紅d有變深粗,我地有跟神醫指示按時做功課,佢話如果M小姐11月24日都未黎,就可以驗孕。

24/11/2014
M小姐仲未黎,可以驗孕了,我都係cheap cheap地用綠d驗,隱隱約約咁見到條好淺色既線,但係都唔敢開心得太早,因為我好怕係化學懷孕。


26/11/2014
M小姐仲未到,係時候驗多次孕了,用左3支驗孕棒,3支都係positive

綠d條線比之前深左少少,但係都唔算好深色
中間果支係萬寧牌,都算深色了
Clearblue呢支棒,成舊水貴就貴左d,但係好清楚顯示係Pregnant 2-3

Clearblue所顯示既係Pregnant since conception,即係由受精日開始計,但係醫生計就係由last period開始計,因為佢地覺得一個period既開始,已經係準備好懷孕了,而預產期,一般來說就係last period Day 1再加280日了。

真係有點唔敢相信,因為我今個Cycle冇睇過西醫,只係睇左中醫,當然有乖乖的飲中藥。但係呢個中醫話唔洗戒口,所以我又食雪糕,飲汽水,仲要食左幾隻大閘蟹,食果陣仲要冇撩返果粒好寒涼既星星出黎。

27/11/2014
一日未睇醫生,我都未敢confirm呢個好消息,所以去左睇醫生驗孕,係驗尿既,結果係positive,醫生幫我寫轉介信,問我想睇邊度,我都係想揾間近自己既醫院,所以叫佢refer我去東區醫院。

之後我打比老公同妹妹報喜,佢地問我點解唔轉介去瑪麗醫院,我既理由係,大住個肚,都係找間近自己既醫院好d,呢排仲要玩緊佔中,西港島線又未通車,去瑪麗醫院的確有d遠。


2 則留言:

  1. 請問可否給我神醫的資料?我也很想有bb, 謝謝^^

    回覆刪除