2015年2月17日 星期二

第十二章: 到我睇神醫了






等左兩個月,終於可以見呢位中醫,我梗係要老公陪我一齊去睇啦。

由於我係新症,姑娘只可安排我平日既下午三點,為左生BB,我地兩公婆唯有一齊請假去睇醫生啦。那天我地食左午飯,兩點幾便到達中醫診所了,一入到診所,見到好多成功個案既BB相,放置於護士站既壁報板,希望我將來都可以成為佢其中一個成功個案la。

當時診所並唔多人,我地上前去護士站登記,點知個護士話我地個booking係三點未夠鐘,叫我地唔好係度等,我地唯有落街行下。反正到都黎左,咪忍下lor,可能個醫生真係好勁。



終於等到三點鐘了,我地返返去中醫診所,果度多左好多人,好彩仲有位比我坐姐。係度等既病人,有好多係一男一女咁一齊黎睇,亦有少部份係個女既一個人黎睇。



等左一個多小時,護士終於叫我名了,我同老公一齊入診症室見醫生。呢個中醫問左我好多以往既病歷,如之前睇過咩醫生(包括中醫及西醫),做過咩Treatment及家族遺傳等,醫生為每個病人開排板,並把資料記錄在排板上。


佢替我把脤,另外圖文並謬咁為我講解由M Come卵子受精到懷孕的過程,分析我的體質,話我有卵巢多囊,而我之打排卵針幫我谷好多卵,但係卵子質素差,多多都冇用,佢話而家會幫我養靚卵子,另外有教我地用紅d check排卵,根佢既指示,紅d到左深粗果日唔洗做功課,翌日要做功話,然後休息一天,翌日補做多一次功課便可。

最後,建議老公再驗多次精,下次覆診時會同我地講解報告。咁岩我今日睇醫生係Day 2,醫生今次會開一個星期藥給我,有助養靚卵子的。約我地一星期後再見。

不知不覺見醫見左成半個鐘,護士先為我約期及繳診金藥費,一星期藥加診金合共$830 (我覺得好抵呀),再等左幾個字,叫我名攞藥,醫生開既係中藥粉黎,護士教左我點服用後,我地就離開診所了。

沒有留言:

張貼留言