2015年1月28日 星期三

第三章:化學懷孕

經過第一次促排卵療程失敗後,由於之前打針過份刺激,令子宮內有好多水泡未散,故此唔可以立即再打針,要抖一個Cycle,等水泡散晒先可以做第二次促排卵療程。

今個Cycle可以休息一下,靠自己努力配合排卵期做功課了!

2013年9月,今次我有Check紅綠d,紅d深粗時開工,排左卵之後我一直有keep住check紅d,到左 Day 35,紅d又開始變深,我上forum好多姊妹話紅d變深有好大機會係bingo,咁我到左Day 40係公司個厠所用綠d驗左,有淺線。。。當時我真係好開心,我立即影左張相send比我老公,我地開心到覺得,原來做treatment未必有,反而咩都唔做就中!

當日下午,我再次用綠d驗多次,睇下有冇變深色,點知第二次驗連條淺色線都冇埋,支綠d白雪雪咁,真係令人失望。我之前仲想幫BB改定名,好彩我果刻都係諗住要醫生confirm左先會咁做。



過左一天,我又忍唔住再驗,點知又出返條淺線,可惜我唔放心之後再驗,驗左10幾支綠d,都係冇料到,我都未死心,買幾支貴棒返黎再驗過,希望奇蹟出現,比返條線我。


我買左Mannings,Watons同埋CB驗孕棒返黎驗,可惜都係Negative。。。

到左Day 53,M小姐終於來找我了,之前兩個支綠d有淺線都唔中,唔知呢d係唔係叫化學懷孕。

沒有留言:

張貼留言