2014年7月9日 星期三

龍鳯冰室有咩咁特別?

聽說龍鳯冰室是藝人創辦的,本來諗住佢只係一間港式冰室,價錢比茶餐廰還要貴,心諗只係因為明星效應所為咁貴都大把人捧場,基於好奇心的驅使,我忍唔住去試下呢間明星冰室既食物,睇下有咩咁巴閉。

炭燒肉鬆雞扒配炒滑蛋意粉:呢個係佢地招牌菜之一,由於即叫即做,所以侍應在落單時已提醒我呢個要等15分鐘,唔緊要,我唔係太肚餓,如果真係咁好味,等都係值得既。

論炒滑疍,我最喜歡華星冰室,因為佢地聽稱係會北海道牛乳炒的。等左15分鐘後,侍應終於為我端上炭燒肉鬆雞扒配炒滑蛋意粉,肉鬆配雞扒食落去並不油膩,而且還很Juicy,炒滑疍雖不及華星,但也不會遜色於大快活。

幾十蚊吃一個茶餐很貴嗎? 你去睇下澳門茶餐廰、翠華及太興,佢地都係收緊呢個價錢姐,而且份量唔多,但係都大把人意去食,所以值唔值,我諗都係因人而異。




沒有留言:

張貼留言