2015年1月26日 星期一

第一章:開始生育輔導

懷孕是女人的天職, 每個女人都應該可以享有做媽媽的機會吧,隨著年紀的轉變,我對懷孕呢個課題上既感覺也隨之而改變。年幼的時候,常常在電影橋段中出現未婚懷孕及意外懷孕等,所以我對避孕的意識很強,等了又等,我終於由避孕變成備孕狀態了。

2011年開始找瑪麗醫院私家診所睇生育輔導,瑪麗醫院先問我攞轉介信,等左7個月,終於第一次見醫生了,我和老公做了一系列既Lab test後,醫生說我甲狀線有事,要我先處理好甲狀線,然後再返去佢度覆診。



我又拿住轉介信,去政府醫院排期睇甲狀腺專科,等了6個月時間,見了醫生做了驗血,發現甲狀腺指數正常,都唔知係唔係瑪麗醫院之前驗血攪錯,定係我甲狀腺係短短幾個月內不藥而癒。

來來回回等左我成年時間,2012年我又返返去瑪麗醫院見醫生,佢地幫我驗血確定可以開始療程,他幫我做了陰超,發現我有卵巢多嚢,所以開了排卵丸給我。用了3個Cycle時間控制藥的劑量,然後一次過開了6個療程排卵丸給我,我按指示食左6個療程,但仍未有成功,所以又要等約醫生傾轉treatment。

2013年5月,醫生說排卵丸作用不大,建議我轉促排卵療程,打排卵針去刺激誘發排卵,我答應了,又要做一系列的化驗才可以開始療程。

沒有留言:

張貼留言