2015年1月30日 星期五

第五章:第一次煲藥中醫治療

自上個cycle第二次促排卵療程失敗後,2013年10月我決定睇中醫,就是那個上環好出名睇生仔ge醫師。

Day 5
第一次去睇上環醫師,他話最好係Day 4或之前去睇佢,咁冇計啦,我都要睇佢ga la,佢話因為過左Day 4,要開第2劑藥給我了,他有叫我用紅d check排卵,佢話大約把cycle日數除2開始驗。他開了7天藥給我,每天飲一劑。要戒口,凍野及港式奶茶都唔得。醫師話港式奶茶傷腎,老公都要戒港式奶茶。

Day 5-11
我有戒口,每天到中藥店飲藥。醫生診金$200,另外藥費要幾百。

Day 12
7日藥飲晒,但紅d未有變深色,所以再去上環醫師度,佢又開多7日藥給我,還叫我不用再覆診,等排卵自己要努力做功課,如果真係唔成功,咁就要M Come第4天之前去睇佢。

Day 13-19
連飲7日藥,紅d真係有轉深色,我保險d驗埋CB有哈哈笑,夾岩時間做功課,隔日do。



Day 20-32
冇藥食,又排左卵冇得做功課,唯有日日上forum同人吹水啦。好多人話bingo同m come前感覺好似,又係谷胸,肚痛,腰痛果d,不過有d人話,佢個個月都有呢d感覺,我都有驗綠d,但係都唔係bingo。

Day 33
下午去toilet時抺尿尿時,見到有少少粉紅色,而家成日感到有分泌流出來,我覺得自己會m come,失望ge感覺又返返黎lor。

Day 34
早上去Toilet,發現M小姐來了,咁唯有再約去睇劉醫師。


療程感受分享:
可能我之前打排卵針,成日要早起床,又谷卵好痛,所以我覺得睇中醫都幾舒服,療程費用比西醫平,所以今次唔得,都冇咁肉痛。








沒有留言:

張貼留言