2015年1月31日 星期六

第六章:第二次煲藥中醫治療

上個Cycle唔係Day 4找上環醫師,所以今個Cycle 2013年11月我Day 2去找他。


Day 2
好多病人睇上環醫師都係為左睇生仔,所以你一入去,佢就會問你:今日第幾日呀?
上環醫師好有性格架,會罵人的,所以我都唔敢問佢咁多野,佢講我就聽咁。佢今次開第一劑藥給我,要連飲7天,由於藥的成份有鹿茸,所以貴過第二劑。今次我叫埋老公一齊睇,佢都係叫我地兩個唔好飲港式奶茶,我老公話有時眼訓頂唔順點算,醫師話可以飲咖啡。

Day 3-9
含鹿茸的中藥真係好難飲,但係可能飲左可以保下,令d卵靚d。

Day 10
7日藥飲晒,再返上環醫師度睇,佢開第二劑藥給我,連飲7日,還叫我不用再覆診,等排卵自己要努力做功課,如果真係唔成功,咁就要M Come第4天之前去睇佢。

Day 12-18
連飲7日藥,紅d仍未轉色,我諗我都係遲排卵,長Cycle的,所以唯有等下,Keep住一日驗幾次紅d。

Day 19
因為有少少作感冒,所以再返去睇中醫,醫師話我排卵唔係咁順,同埋開左d藥比我醫埋感冒,一共飲5天。

Day 25
紅d開始有深粗,CB又有哈哈笑,咁我就夾返時間做功課。

Day 39
今日去toilet時抺尿尿時,見到有少少粉紅色,經過上個月ge經驗,我諗我明天會夾M。

Day 40
早上去Toilet,發現M小姐來了,真係好失望。


療程感受分享:
本來以為打排卵針又貴又辛苦又唔Work,諗住中醫會掂,但係試左兩個Cycle都係唔得。岩岩撞正平安夜來M,咁我又有excuse唔返醫院打排卵針了。見未有treatment可以做,經朋友介紹下,我準備下個月睇氣功穴位醫師。

沒有留言:

張貼留言