2014年5月21日 星期三

The Mira Yamm自助午餐 - 甜品篇! (3/4)


我最愛吃甜品, 有人話食左甜野會令人開心D, 呢句話我非常同意
今次去左美麗華Yamm果度食下午自助餐, 襯住d仲未食甜品, 我先打完整的蛋糕拍下
士多啤梨MOUSSE - 賣相好靚, 上面滿佈我喜歡吃的

藍莓芝士餅 - 味道很好

焦糖蛋糕 - 超甜, 食到牙都痺

特濃朱古力蛋糕

栗子蛋糕 - 呢個栗子整得好靚, D栗子蓉有唧到一條條咁

綠茶蛋糕 - 很清香哩

紐約芝士餅 - 味道香濃

Raspberry蛋糕 - 這個賣相也不錯, 蛋糕裡面好濃Raspberry

拿破倫 - 喜歡吉士醬的我, 呢個拿破倫唔可以走雞

燉蛋 - 濃郁既蛋香, 配上焦糖及雜莓, 我食左兩碗

朱古力蛋糕

我不愛杏脯, 所以沒有吃這個


這個樣子不太吸引, 沒有吃

影完蛋糕相, 才發現有雪糕, 可惜比有食左, 唔係完整既


沒有留言:

張貼留言