2014年11月24日 星期一

石斑頭:清蒸好定煲湯好?

大老爺喜歡吃魚,佢每逄weekend都會主動陪我行街,不過係行街市,目的就係買佢心儀既海魚。好彩我都中意食魚,唯有自製浪漫拍住拖行街市啦。

其實兩個人,買條一斤既海魚已經好足夠,食婪既我地又覺得石斑個頭大,如果買一斤重的,其實魚肉唔多,佢又話我唔食魚頭,我覺得佢Complain我食晒d魚肉留返個魚頭比佢食,咁唯有買大條d,由於個鑊唔夠大蒸呢條魚,次次都要魚販幫我地刴左個魚頭出黎,要分兩次蒸,先蒸魚身,後蒸魚頭。

我地食完個呢魚身,已經好飽好滿足。


個魚頭又唔想留返第二日食(怕隔唔新鮮唔好食),之前試過蒸左比大老爺一個人食,但佢一個人真係食唔晒,後來有朋友建議我地攞呢個石斑頭去煲天麻魚頭湯,我起初都覺得咁樣好少少浪費,因為呢個始終係石斑頭,而且我怕天麻魚頭湯一定要配大魚頭才有消除頭痛的功效,不過試試又無妨,可能有意外驚喜哩!


其實個石斑頭除左可以清蒸同埋煲湯,仲可以點煮呢?我而家仲係度研究緊...




沒有留言:

張貼留言