2014年6月30日 星期一

深海石斑一味兩食: 清蒸 + 天麻魚頭湯 (附食譜)

大老爺同埋我都係魚癡,唔知之前係唔係休魚期,魚檔內找不到原條的大海魚,只有龍躉肉賣,已經有幾個星期冇原條大條海魚食了。

上星期六,相熟的魚檔再次迫滿人群,原來大海魚終於返黎了,我地買左條斤幾重既石斑,諗住清蒸。由於條魚較大,蒸15分鐘佢表面既肉會好滑,但係入面都會有少少黏骨,但蒸耐少少雖然冇黏骨,但係肉地冇咁滑 (有少少"鞋'),今次魚檔教我將條魚開邊,蒸12分鐘便可。

開邊這回事,真係要魚販代勞,我自己真的辦不到!

由於個隻鑊唔夠大,有勞魚販幫我砍甩埋個魚頭,我屋企把小學雞廚刀冇可能做到這個。

由於近來久不久又頭痛,打算煲個川芎白芷天麻魚頭湯,平時我係用大魚頭的,但係今次兩個人食咁大條魚,如果仲要食兩個魚頭,我怕太油膩,而家大魚頭要成$40-50一個,今次攪攪新意思,掟石斑頭落去煲天麻。

魚頭拍上生粉,加入薑片煎香。

 呢個天麻石斑頭湯,味道比天魚頭的鮮美,也不乏驅除頭痛的功效。


食譜:
川芎白芷天麻魚頭湯 (4碗)

川芎  少許
白芷  少許
天麻  少許
杞子  1湯匙
桂圓肉  1湯匙
大魚頭 (今次用石斑頭代替)
粟米  2件
紅蘿蔔 2件
金華火腿絲  2湯匙
螺片  1片
花膠   2隻
米酒   4湯匙

1) 藥材浸30分鐘,清洗乾淨
2) 把魚頭煎香
3) 把所有材料加入6碗水,於入煲內,大火煲30分鐘
4) 熄火後,放入真空煲2小時
5) 飲用前,大火再煲30分鐘即可



沒有留言:

張貼留言