2015年10月4日 星期日

小小的宇宙, 歡欣的宇宙

04/10/2015
記得細個果陣,我好鐘意聽路家敏唱既兒歌,而家我將我最鐘意聽果首小時候唱比阿女聽


第一次見到你望住媽咪笑,真係好感動




小時候


作詞:鄭國江
作曲:顧嘉輝



小小的宇宙 歡欣的宇宙
蹦蹦跳   哈哈笑 是我小時候
小小的宇宙   天真的宇宙
真的我 真的你  唔系小木偶
愛動腦筋 活潑天真   凡事好發問
踢波跑步打千秋   不知天高地厚
小小的宇宙   繽紛的宇宙
像皮球 天天轉   奇妙事不斷有



你同媽咪一樣,都喜歡聽路家敏既兒歌


每次聽到呢隻歌,你都會笑





沒有留言:

張貼留言