2015年3月31日 星期二

Pandora:港女最愛,男人最痛

喜歡戴手鏈的我,向來都係Thomas Sabo的粉絲,近來香港興起Pandora熱,我一直都想要一條Pandora,但係怕比人話我港女,中意都唔敢同老公講。

上星期老公同我講,話Pandora買charms送手鏈/手鐲,我本來都唔敢話想要,但見佢咁認真約晒時間,咁我就唔客氣了,多謝老公!

Pandora既charms大致上有琉璃、純銀、14K金及鋯石等,女仕們可以DIY製作獨一無二既手鏈/手鐲。

原來一條手鏈/一隻手鐲放超過6粒charms就會好緊,如果想放10幾20粒charms,建議買加大碼。

Pandora:港女最愛,男人最痛

啤啤熊配琉璃手鐲

兔寶寶配粉紅閃石手鏈

沒有留言:

張貼留言